Venneforening

Venneforeningen til Gjerrild-Bønnerup Friskole er oprettet for at opfylde følgende formål:

Stk. 1. At skaffe midler til finansiering af elevaktiviteter og undervisningsmidler på GjerrildBønnerup Friskole, som falder uden for skolens økonomiske formåen.

Stk. 2. At skaffe midler til finansiering af fysiske anlæg på eller ved Gjerrild-Bønnerup Friskole, som er udviklende for skolens lege- og undervisningsmiljø, og som falder udenfor skolens økonomiske formåen. Udendørs anlæg skal kunne anvendes i samarbejde med det omgivende lokalsamfund og foreninger.

Stk. 3. At gøre Gjerrild-Bønnerup Friskole til en endnu mere attraktiv skole for elever, forældre og personale.

Stk. 4. At knytte bånd mellem skole og lokalsamfund, herunder erhvervslivet og foreninger.

Stk. 5. Sikre muligheden for at bevare kontakt til friskolen for tidligere elever, forældre og ansatte.

Generalforsamling Gjerrild-Bønnerup Friskoles Venneforening